ZAWIESIENIE PNEUMATYCZNE VI (VALX INTEGRA)

ZAWIESIENIE PNEUMATYCZNE VI
(VALX INTEGRA)

WKRÓTCE

Główne cechy

  • fabryczny projekt wykonany w Fuwa
  • Sprawdzona konfiguracja tulei obrotowej
  • Doskonały stosunek siły do masy
  • Niska liczba komponentów i łatwa konserwacja
  • Dostawcy amortyzatorów i sprężyn pneumatycznych marki A
  • Wymagana jest sprężyna powietrzna z wewnętrznym wybrzuszeniem
  • Do standardowych zastosowań nie jest potrzebna żadna płyta przesunięta, z mocnym połączeniem oś-powietrze zawieszenie
  • Amortyzatory montowane z boku dla łatwego dostępu i działają jako maksymalny ogranicznik skoku
  • Wyrównanie osi zintegrowane ze wspornikiem
 

Specyfikacja techniczna

WagaSzacuje się, że 100 kg
Zawieszenie pneumatyczne9 / 10 ton
Belka osiDotyczy ø 146 mm
Źródło powietrzaø 300 mm / ø 350 mm
Ramię wleczne200-615 (objęty szerokim zakresem wysokości jazdy)
Przesunięcie sprężyn pneumatycznychWiele możliwości
Śruba na podnośniku osiOpcjonalnie
L1/L2 L1: 500mm L2: 340/380mm