+48 508 991 999
+48 514 153 444
W przypadku używania do ładowania akumulatorów typowej tylnej windy załadunkowej można stosować się do poniższej zaleceń: Aby skompensować pobór energii zużytej na jeden ruch windy załadunkowej w górę i w dół, należy przejechać dystans około 1,5 km z prędkością przynajmniej 20 km/godz.
Nadaje się do wszystkich akumulatorów kwasowo-ołowiowych z elektrolitem ciekłym. Oprogramowanie przystosowane do innych typów akumulatorów jest dostępne na zamówienie
System E2! jest zoptymalizowany pod kątem akumulatorów kwasowo-ołowiowych o pojemności 120Ah 24 V. Dopuszczalna jest mniejsza lub większa pojemność, jednakże w przypadku ładowania akumulatorów o pojemności mniejszej niż 70Ah: należy skonsultować się z firmą VALX bv
Nominalny prąd wyjściowy | 20 Amp |
Zwiększony prąd wyjściowy | Nominalny prąd wyjściowy może być pomnożony przez dodanie dodatkowych modułów zasilających równoległych E2! |
Napięcie | 24 Volt nominal. Maksymalne napięcie 28.6 Volt |
Alternatywne napięcie | 48 Volt nominalna (2 moduły zasilające E2! Połączone szeregowo) |
Dodatkowa waga | 17 kg (bez kabla i wskaźnika) |
Maksymalna prędkość operacyjna | 105 Km/h |
Temperatury pracy | -20˚C to +50˚C |
Kierunek podróży | Działa w obu kierunkach (przód + tył) |
Zaświadczenie | Według BS EN 50498:2010 (UN 10 rev.3) CE |
Maksymalny pobór mocy przy pełnym obciążeniu | 650W |
Maksymalny pobór mocy podczas ładowania | 50W |