+48 508 991 999
+48 514 153 444
Osie z hamulcami bębnowymi mają zerowe odsadzenie piasty z wyborem rozmiaru kół 19,5 lub 22,5 cala. Zapewniają one wysoką wydajność, odporność termiczną i mechaniczną oraz niskie naprężenia szczytowe, powiązane z wydajną pracą hamulca. Hamulce bębnowe zostały zaprojektowane przy wsparciu eksperta od układów hamulcowych– profesora Andrew Day z Uniwersytetu Bradford w Wielkiej Brytanii. Projekt łączy ze sobą sprawdzoną technologię z innowacyjną konstrukcją w celu zagwarantowania większej wydajności i stabilności.
Konstrukcja osi jest oparta na projekcie bez użycia procesu spawania, co eliminuje ryzyko osłabienia lub degradacji materiału. Belka VALX ma wyższy stosunek mocy do wagi niż jakikolwiek inna w Europie i stąd bierze się jej wyjątkowa wytrzymałość podczas trudnych warunków na drodze.
Specjalnie zaprojektowane zawieszenie pneumatyczne Weweler odpowiada filozofii firmy Valx, zapewniającą wysokiej jakości sprzęt o małej ilości komponentów składowych o niskiej wadze i znikomych kosztach konserwacji. Przemyślana i modułowa konstrukcja osiągnięta dzięki zastosowaniu jedynie jednego typu amortyzatora, wspornika wahacza, poduszki powietrznej, mocowania osi oraz dwoma rodzajami ramion pozwala na osiągnięcie szerokiego zakresu wysokości jazdy i rozstawu kół.
Bardzo precyzyjna obróbka zapewnia dokładne ustawienie łożyska i co za tym idzie ostatecznego rozkładu nacisku Rozprężenie minimalizuje obciążenie i zarazem zwiększa jego trwałość, zmniejszając oddziaływanie wysokich temperatur na hamulec.
konstrukcja łożyska opiera się na dwóch jednorzędowych ustawieniach stożkowych łożysk kulkowych, łącząc niskie koszty utrzymania z maksymalną wydajnością. Zoptymalizowana regulacja zwiększa żywotność łożyska i skuteczność hamowania.
Uszczelka firmy SKF tzw. Scotseal Plus XL jest specjalnie zaprojektowana dla piasty osi Valx i wykonana z odpornej na wysokie temperatury gumy HNBR o przedłużonej trwałości, aby uchronić łożyska kół przed brudem i wilgocią. Razem z łożyskami, uszczelki te są umieszczane za pomocą pierścienia mocującego, co ułatwia obsługę i utrzymanie.
Materiał Textar T0124 jest specjalnie zaprojektowany i opatentowany specjalnie dla układów hamulcowych Valx S-Can.
Specyfikacja | Bęben 420 | Bęben 360 |
---|---|---|
Nacisk na oś | 9000kg | 9000kg |
Rozmiar koła | 22,5 cala | 19,5 cala |
Belka osi | 1 piece ~ Ø 146 | 1 piece ~ Ø 146 |
Przesunięcie piasty | 0 mm | 0 mm |
Śruby koła i wymiary | 10 ~ M22 × 1.5 | 8 – 10 ~ M22 × 1.5 |
Piasta koła | 335 mm | 275 mm |
Wymiary hamulca | 420 x 180 mm | 360 x 200 mm |
Samosterująca oś | Opcjonalna | – |
E2! oś energii | Opcjonalna | Opcjonalna |
Podnośnik osi | Opcjonalny | Opcjonalny |
Hubodometer | Opcjonalny | Opcjonalny |